(093) 088-69-00

Внутренние и наружные работы, теплые полы, сантехника, водопровод, канализация и др.

OK

(063) 515-38-27

График работы: ПН-СБ: 07:30 - 20:00
ВС: 8:00 - 18:00

OK

(098) 454-20-69

График работы: ПН-ПТ: 08:00 - 18:00
СБ: 8:00 - 14:00
ВС: Выходной

OK


Меню
menu1
ru ua
Актуальні товари Новинки

Чаво/FAQ

  1. Пошук потрібного товару
  2. Оформлення замовлення
  3. Запитання за розміщеним замовленням
  4. Питання щодо оплати замовлення
  5. Питання щодо доставки замовлення
  6. Як дізнатися, де моє замовлення та коли його доставлять?
  7. Запитання за отриманим замовленням
  8. Обмін та повернення товару



Пошук потрібного товару

 

Як знайти потрібний товар на сайті?

Можна скористатися нашим меню і перейти в категорію, що вас цікавить, і відсортувати товари за ціною або назвою. Для швидкої роботи ви можете вказати назву товару або артикул у рядку пошуку.

 

Чи можу я отримати технічну консультацію щодо товару?

З усіх питань, що вас цікавлять, ви можете зв'язатися з нашими фахівцями за вказаними телефонами на сайті, через онлайн-чат або кнопку зворотного дзвінка. Наші менеджери дадуть відповідь на всі ваші запитання і допоможуть визначитися з вибором.

 



Оформлення замовлення


Чи можу я оформити замовлення в інтернет-магазині з доставкою по Україні?

Доставку по Україні ми тимчасово не надаємо. На даний момент доставка товару можлива тільки в м. Одеса.

Чи потрібно обов'язково реєструватися на сайті для оформлення покупки?

Достатньо вказати свої дані при оформленні замовлення та наш менеджер зв'яжеться з вами. Також ви можете оформити замовлення по телефону.

 

Товар відображається на сайті, але я не можу покласти його в кошик.

Якщо товар є на сайті, але ви не можете покласти його в кошик, найімовірніше його немає в наявності. Подібний товар позначається окремо.

 

Чи можна купити товар, якого немає в інтернет-магазині?

Якщо ви бажаєте придбати товар, що є в асортименті нашого магазину, але якого немає на даний момент у наявності, зв'яжіться з нашими фахівцями за номером телефону, який вказаний на сайті. Вам допоможуть з вибором, запропонують альтернативу, повідомлять, коли він з'явиться або замовлять індивідуально.

 

Як працює процес оформлення замовлення?

Ви можете вибрати всі товари, які хочете придбати, після вказати всі необхідні дані і зв'яжеться з вами менеджер для підтвердження. Оплатити товар можна у різний спосіб, залежить це від того, який вам зручніше. Після оформлення замовлення, можна забрати його самостійно в найближчому магазині «ПРОРАБ» або ми його доставимо в потрібне місце та зручний для вас час.

 

Чи можна оформити замовлення за телефоном?

Особливість роботи інтернет-магазину полягає в тому, що покупець самостійно розміщує замовлення товару на сайті. Однак, якщо у вас виникли тимчасові труднощі (наприклад, з доступом в інтернет або в роботі сайту), наш менеджер допоможе вам зробити замовлення по телефону.

 


 

Запитання за розміщеним замовленням

 

Я замовив товар за однією ціною, а зараз на сайті цей же товар вказана інша ціна. За якою ціною мені дістанеться товар?

Вартість товару фіксується на момент розміщення замовлення і надалі не змінюється ні меншою, ні більшою стороною, незалежно від того, яка ціна на цей товар в даний момент вказана на нашому сайті. Сайт працює в режимі онлайн, асортимент та ціни можуть змінюватися по кілька разів на день. Але для того, щоб не вводити в оману наших покупців, ми фіксуємо всі умови на момент укладання угоди (розміщення замовлення). Якщо ви вкажете свій e-mail при оформленні замовлення, на нього прийде бланк вашого замовлення, в якому буде чітко зафіксовано, що, скільки і за якою ціною ви замовили.

 

Чи можу я змінити своє замовлення?

Так, замовлення можна змінити. Якщо ви хочете змінити замовлення, яке ще не підтверджено менеджером, повідомте про свій намір під час підтвердження замовлення. Якщо замовлення було підтверджено, але є час до доставки, негайно зв'яжіться з менеджером для вирішення цього питання.

 

Могу ли я отменить свой заказ?

Так, замовлення можна скасувати. Зв'яжіться з менеджером, який консультував вас і повідомте йому про те, що хочете скасувати замовлення. Якщо ви хочете скасувати замовлення з доставкою, робити це необхідно завчасно.

 

Чи міг я доповнити своє замовлення такими послугами, як підйом?

Так, звичайно, повідомте про це менеджера при оформленні замовлення.




Питання щодо оплати замовлення

 

Як можна сплатити покупку?

Сплатити товар можна кількома способами. Оплата карткою, готівкою на касі магазину або при доставці водію, а також безготівковим.

 

Чи потрібна передоплата на замовлення?

 

Передоплата потрібна лише у разі замовлення. У випадку, якщо ви хочете замовити товар, якого немає, потрібно попередньо сплатити 70%-100% від його повної вартості.

 



Питання щодо доставки замовлення


У який термін доставляється товар?

Після того, як ви підтвердили зроблене замовлення, зв'яжеться з вами наш менеджер по телефону, вказаному у формі підтвердження замовлення. З ним ви погоджуєте точну вартість, час та місце доставки. Якщо замовлення узгоджено до 15-00, товар буде доставлений у день замовлення.

 

Вартість доставки

Доставка на объект, осуществляется транспортом нашей компании без предварительной оплаты. Стоимость доставки договорная, зависит от объема груза и расстояния до объекта. Водитель товар не выгружает. О выгрузке и подъеме необходимо договориться с менеджером во время оформления заказа.

 

Як отримати товар?

Оплата замовлень та додаткових послуг в інтернет-магазині здійснюється на касах роздрібних підрозділів компанії після дзвінка менеджера та підтвердження замовлення. Менеджер перевірить стан замовлення та оформить його на зручний для вас підрозділ для подальшої оплати. 

Якщо ви хочете оформити замовлення самовивозом, то при оформленні замовлення вкажіть, що хочете забрати самому із запропонованих магазинів, виберіть зручну для вас точку.

Список усіх наших магазинів з адресами та телефонами можна переглянути на сторінці:

https://www.prorab.odessa.ua/nashi-magaziny/

 

Що робити, якщо мені не привезли мій товар у день доставки?

Якщо з яких-небудь причин замовлений та оплачений вами товар не привезли в необхідний день і час, будь ласка, зверніться до менеджера інтернет-магазину «ПРОРАБ» за телефоном 093 364 89 70. Ми постараємося негайно вирішити ваше питання.



 

Як дізнатися, де моє замовлення та коли його доставлять?

Якщо ви хочете уточнити, в який час прибуде замовлення та де в даний момент знаходиться вантажне авто, ви завжди можете зв'язатися з вашим менеджером або за номерами: (093) 364-89-70, (098) 454-20-69. Вас проінформують про статус замовлення та точне місцезнаходження вантажного автомобіля.





Запитання за отриманим замовленням

 

Як зробити, якщо я отримав товар, який я не замовляв?

Якщо ви отримали не товар, який замовляли, його можна повернути. Для цього вам потрібно звернутися до нашого менеджера за телефоном.

 

У мене виникли скарги/претензії щодо роботи інтернет-магазину. До кого я можу звернутися?

Претензії до роботи інтернет-магазину ви можете надіслати електронною поштою: zakaz@prorab.odessa.ua

Скарга письмово – це найефективніший спосіб донести суть проблеми. Будь ласка, докладно опишіть, з якою проблемою ви зіткнулися і пропоновані вами шляхи її вирішення.

 

Чи можу я відмовитись від замовленого товару?

Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» ви можете відмовитися від замовленого товару протягом 14 днів, проте згідно з тим самим законом, продавець має право стягнути з вас у цьому випадку суму, витрачену на транспортування товару та інші пов'язані з цим витрати. Якщо товар не відповідає стану, в якому він купувався, або замовлений на замовлення, то поверненню він не підлягає.





Повернення та обмін товару


Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України №1023-XI «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, за винятком дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

- товар не був в експлуатації;

- збережені всі пломби та ярлики;

- цілісність комплекту та упаковки не порушена;

- збережено чек, що підтверджує оплату, та гарантійний талон (якщо він був у комплекті з товаром).

Після закінчення цього терміну повернення можливе лише при настанні гарантійного випадку.

Примітки:

  • Ексклюзивний, специфічний товар, придбаний на замовлення, якого немає в нашому асортименті, поверненню не підлягає. 
  • Матеріали, розпиляні на замовлення, також не підлягають поверненню.




65049, м. Одеса, вул. Толбухіна, 37

(093) 364-89-70

(098) 454-20-69

zakaz@prorab.odessa.ua

Офис - ПН-ПТ: 08:00-18:00, СБ: 08:00-14:00, НД: вихідний

Замовлення оформлені після 18:00 будуть опрацьовані з 08:00 наступного дня.